Výzva č. 4/2021 Fondu na podporu umenia

Fond na podporu umenia (ďalej len „fond“) v súlade s ustanoveniami zákona č. 284/2014 Z. z. o Fonde na podporu umenia a o zmene a doplnení zákona č. 434/2010 Z. z o poskytovaní dotácií v pôsobnosti Ministerstva kultúry Slovenskej republiky v znení zákona č. 79/2013 Z. z. (ďalej len „zákon“) a súlade s vnútornými predpismi fondu, najmä Štruktúrou podpornej činnosti Fondu na podporu umenia na rok 2020 a Štruktúrou podpornej činnosti Fondu na podporu umenia na rok 2021, vyhlasuje výzvu na predkladanie žiadostí o finančnú podporu pre oprávnených/é žiadateľov/-ky v nasledujúcich podprogramoch:

Mesto kultúry

6.2. Mesto kultúry 2021 – iné subjekty 100 000 EUR
6.1.1 Mesto kultúry 2022 – prípravná fáza 30 000 EUR

Začiatok predkladania žiadostí 11.01.2020

Uzávierka predkladania žiadostí 22.03.2021

Predpokladaný termín zverejnenia rozhodnutia riaditeľa 21.05.2021

Žiadateľ/-ka je povinný/-ánajprv podať žiadosť elektronicky prostredníctvom registračného systému FPU. V posledný deň výzvy je registračný systém otvorený do 15:00 hod.stredoeurópskeho času (SEČ). Po elektronickom podaní žiadosti je žiadateľ/-kapovinný/-ádoručiť podpísanú žiadosť najneskôr do termínu uzávierky predkladania žiadostí (viď tabuľka) jedným z dvoch nasledujúcich spôsobov:

  • V elektronickej podobe (elektronicky podpísanú štatutárom) prostredníctvom Ústredného portálu verejnej správy podľa Pokynov k podaniu k elektronickej
    žiadosti FPU.
  • Alebo, v tlačenej podobe (podpísanú štatutárom) doporučeným zaslaním, alebo kuriérom na adresu FPU (rozhodujúci je dátum uvedený na poštovej
    pečiatke):

Fond na podporu umenia
Cukrová 14
811 08 Bratislava

Na obálku je potrebné napísať číslo podprogramu. Podrobné informácie a zoznam povinných dokladov nájdete v Zásadách poskytovania prostriedkov. Osobné
doručenie do podateľne FPU nie je možné kvôli obmedzeniam súvisiacim s pandémiou koronavírusu.

Prílohy k žiadosti sa predkladajú výlučne v elektronickej podobe v registračnom systéme. Prílohy musia mať celkovo maximálne 10 MB, pričom každý žiadateľ môže priložiť maximálne 5 samostatných textových príloh (spolu to môže byť maximálne 20 strán textu) a 10 samostatných obrazových príloh (môžu to byť 2 / 2 samostatné obrázky, alebo súbory obrázkov). Registračný systém FPU podporuje nasledujúce formáty textových súborov: Portable Document Format (PDF), Open Document Format (ODT), Office Open XML (DOCX) a nasledujúce formáty grafických súborov: Graphics Interchange Format (GIF), Portable Network Graphics (PNG), Joint Photographic Experts Group (JPG, JPEG), Tagged Image File Format (TIF, TIFF). Fond odporúča, aby žiadatelia/ žiadateľky/žiadatelia prikladali prílohy k žiadostiam vo formáte Portable Document Format (PDF).

V prípade potreby a podľa časových možností poskytuje kancelária žiadateľom/-kám konzultácie k podaniu žiadosti prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky v pracovných dňoch od 13:00 do 15:00 zverejnených na webovom sídle FPU.

Predmetom konzultácie je najmä vysvetlenie vnútorných predpisov fondu súvisiacich s predkladaním žiadostí, s ich hodnotením a s poskytovaním finančných prostriedkov fondu. Konzultácie nie sú určené na zostavovanie a kontrolu rozpočtu k žiadosti, editovanie žiadosti v registračnom systéme fondu, kontrolu údajov v žiadosti pred jej podaním, ani na predbežnú kontrolu úplnosti žiadosti a jej príloh pred podaním žiadosti. Kontrolu správnosti údajov uvedených v žiadosti a úplnosti jej príloh vykonáva kancelária až po doručení žiadosti. Kancelária si vyhradzuje právo neposkytnúť konzultáciu z časových alebo priestorových dôvodov, alebo ak žiadateľ/-ka požaduje poskytnutie informácií, ktoré nie sú predmetom konzultácie.

Viac o výzve TU

Páči sa Vám? Zdieľajte s celým svetom... :)